公告:
业余大脚迷 金牌 Fans 发消息
发表于 10-4-16 22:05:36 |显示全部楼层 来自: 中国贵州遵义
这才是模型, 德国人真的很严谨。
"宾宾 论坛元老 发消息
发表于 10-4-17 14:00:12 |显示全部楼层 来自: 中国上海
厉害,不得不感叹,德国人的细腻。
cxlmichael 超级元老 发消息
发表于 10-4-17 14:23:03 |显示全部楼层 来自: 中国广东中山
我也可以回复了吗?
cxlmichael 超级元老 发消息
发表于 10-4-17 14:27:32 |显示全部楼层 来自: 中国广东中山

De messing hoeken gebogen om een stalen asje van 6mm rond.

Daarna een messing tussenstukje tussen de 2 hoekjes gesoldeerd en 2 messing M2 draadeindjes in het tussenstukje gesoldeerd voor de bevestiging van de hoeken op het voorfront.
Eerst M2 draad voor de 2 draadeindjes in het tussenstukje getapt, daarna vastgesoldeerd.

De richtaanwijzerhoeken op maat gefreesd en mooi afgewerkt en gemonteerd aan het voorfront.

cxlmichael 超级元老 发消息
发表于 10-4-17 14:28:21 |显示全部楼层 来自: 中国广东中山

Daarna de juiste buitenmaat van de koplamp-units gefreesd.

De na de gefreesde buitenmaat van de koplamp-units even de koplamp-units op het voorfront gepast.
Er izit in de delinkse en de rechtse koplamp-units een verschil van 0,01mm verschil, maar dit verschil valt niet op, tenminste ik zie het niet !

Ik vind dat de koplamp-units wel redelijk goed staan op het voorfront.

Begonnen met de schuine randen aan de koplamp-units te frezen.

cxlmichael 超级元老 发消息
发表于 10-4-17 14:29:06 |显示全部楼层 来自: 中国广东中山

De messing M2 boutjes vastgesoldeerd in de messing koplampranden en netjes afgewerkt.

Op de foto hierboven moeten de ronde hoekjes in de messing koplampranden nog worden uitgevijld.

De verbouwde Volvo FH 12 Tamiya koplamp-units met glaasjes gemonteerd in de de koplamp messing randen
(met dank aan Jan)

Zie de mooi uitgevijlde ronde hoekjes in de messing koplampranden op de bovenstaande foto.

cxlmichael 超级元老 发消息
发表于 10-4-17 14:31:34 |显示全部楼层 来自: 中国广东中山

Het typeplaatje F16 verzet op de grille, want dit zat niet op de goede plaats, dit moet namelijk in de midden zitten blijkt achteraf.
Bij de 1:1 Volvo waar ik dit had gemeten, zat en niet in de midden maar naar links.
(dus Marco er gaat bij mij dus ook wel eens wat mis, hahahaha)

Daarna de glaasjes door midden gezaagd, zodat ik 2 orange en 2 wiite glaasjes heb.

Daarna de losse glaasjes aan 1 kant haaks en vlak gevijld en op elkaar gelijmd.
Let niet op de blauwe stift op de glaasjes dit was een markering om de glaasjes aan de goede kant te verlijmen, deze blauwe randen verdwijnen wel weer als ik de glaasjes op maat ga vijlen, zodat ze tussen de messing richtingaanwijzer-units passen.

cxlmichael 超级元老 发消息
发表于 10-4-17 14:33:32 |显示全部楼层 来自: 中国广东中山

Daarna de glaasjes gemonteerd in de messing richtingaanwijzer-standlicht-units.

Foto'd binnenkant van de koplampunits en de richtingaanwijzer-stadslicht-units

Daarna de bumper gezet in de zetbank, 3x zetten.

Zie de schuine kant aan de onderkant van de bumper, zolas bij de 1:1

De bumper op lengte gezaagd en rond geslagen op de bekken van de bankschroef met een plastic hamer.

De bumper even gepast onder het Volvo voorfrontje, de bumper past goed en ik vind de bumper wel mooi staan.

cxlmichael 超级元老 发消息
发表于 10-4-17 14:34:43 |显示全部楼层 来自: 中国广东中山

Verder gegaan met de bumper, de hoekstukken er ingezet, hieraan worden t.z.t. de aluminium treeplanken bevestigd.

Het voorfront gemonteerd in de Volvo F12 donorcabine.

De bumper met plakband onder het voorfront gemonteerd om te kijken hoe het staat.

cxlmichael 超级元老 发消息
发表于 10-4-17 14:36:26 |显示全部楼层 来自: 中国广东中山

Nu moeten eerst de gaten in de bumper gefreesd worden, voordat ik de verstraler-units kan afwerken.

Eerst alle gaten afgetekend op de bumper en daarna ruw uitgefreesd.

Nu de gaten ruw zijn uitgefreesd, kun je zien hoe het ongeveer wordt.

您需要登录后才可以回帖 登录 | 注册

广告投放|联系我们|手机|投稿|Archiver|About us|Advertise|遥控迷模型网|RCFans ( 粤ICP备10210518号-1 )

版权所有 RCFans.com © 2003-2016

返回顶部